tsouxlosphoto

Δημήτρης Α. Τσούχλος, Master Executive Coach & Organizational Developer

Ποιος;

Για 20 και πλέον χρόνια ζούσα μια ‘διπλή ζωή’. Στη μια, ως C-­‐suite στέλεχος στο χώρο της διαφήμισης και της τηλεόρασης, ήμουν δυναμικός, ανταγωνιστικός, εστιασμένος στο στόχο και το αποτέλεσμα. Στην άλλη, ως συντονιστής ομάδων σε χώρους εκπαίδευσης και θεραπείας, ήμουν υποστηρικτικός, υπομονετικός, εστιασμένος στη σχέση και τον άνθρωπο. Θεωρώντας αυτά τα δυο υλικά, τα ‘σκληρά’ και τα ‘μαλακά,’ εντελώς ασύμβατα μεταξύ τους, κρατούσα τις δυο μου αυτές ιδιότητες εντελώς ξεχωριστές. Μέχρι που ανακάλυψα ότι τα υλικά αυτά, όχι απλά συνδέονται, αλλά είναι τελικά αλληλένδετα και αλληλεξαρτώμενα.

Τι;

Συνδυάζοντας τα διαπίστωσα ό,τι έχω την ικανότητανα υποστηρίζω Ανθρώπους, Ομάδες και Οργανισμούς να θέτουν, να πραγματώνουν –και ενίοτε να ξεπερνούν-­‐ προκλητικούς και φιλόδοξους επαγγελματικούς στόχους, ανεξαρτήτως των συνθηκών. Και παράλληλα να χαίρονται το ‘ταξίδι’.

Πώς;

Συνδέοντάς τους. Κατ’ αρχήν με τον Εαυτό τους. Τα ταλέντα τους, το δημιουργικό τους κομμάτι, τις βαθύτερες αξίες τους, το προσωπικό τους νόημα ζωής. Κατόπιν με την Ομάδα και τον Οργανισμό τους. Το συλλογικό αίσθημα αλληλεξέλιξης και αλληλοϋποστήριξης, επίτευξης και ανήκειν. Και φυσικά με το ευρύτερο περιβάλλον εντός κι εκτός του επαγγελματικού τους πλαισίου. Εκεί όπου κινούνται, ζουν και αλληλεπιδρούν.

Που;

Τα 5 τελευταία χρόνια είχα τη χαρά και την τιμή να δουλέψω παραγωγικά και αποδοτικά με ενδιαφέροντες Ανθρώπους και κορυφαίους Οργανισμούς όπως οι NOVARTIS, MEDTRONIC, ΕΛΠΕΝ, OMEGA PHARMA, AMGEN, PROCTER & GAMBLE, COCA-­‐COLA 3E, ΑΒ BΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ,MONDELEZ (ex KRAFT), ΤΝΤ Skypak, L’OREAL, SEB, BIC, OTE, OTE TV, COSMOTE, ΓΕΡMANΟΣ, BP, ΝΝ (ex ING), EΘΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ, INTERAMERICAN,SCA, CITIBANK, ENEL, PHILIP MORRIS, ΑΙΑ (ATHENS AIRPORT), FIRST DATA, VOLVO, HYUNDAI, MSPS, DESSERTA, COSTAMARE, TECHNOMAR, HSW, FRANMAN, ΕΕΔΕ, ΟΠΑ, ΠΑΠΕΙ, KEΘEA, κ.ά.

Και γιατί;

Επειδή τα ‘σκληρά’ υλικά είναι μετρήσιμα, μπορούν εύκολα να αποτυπωθούν σε ένα φύλλο χαρτί. Μοιάζουν με κάτι συμπαγές, που σου δίνει έναν εύκολο τρόπο να αξιολογήσεις την απόδοση, τα KPI’s, την πρόοδο, να ζητήσεις ένα bonus (ναι υπάρχουν ακόμη) ή/και να κρυφτείς από πίσω τους. Τα ‘μαλακά’ υλικά όμως είναι η βάση. Είναι ο πραγματικός λόγος που κάνεις τη δουλειά που κάνεις. Κατά παράδοξο τρόπο όμως, τις περισσότερες φορές,το σκληρό είναι εύκολο και το μαλακό δύσκολο.

Και τελικά ίσως το πιο ενδιαφέρον είναι ότι, αναμιγνύοντας αυτά τα δυο υλικά, οι Άνθρωποι, οι Ομάδες και οι Οργανισμοί βελτιώνουν σημαντικά τα αποτελέσματά τους όχι μόνο σε ‘άυλους’ τομείς όπως η επικοινωνία, η συνεργασία και η δέσμευση αλλά και σε πολύ ‘χειροπιαστούς’ όπως η ανάπτυξη, το έσοδο και η κερδοφορία.

Write: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. | Talk: +30 6947 009292 | Connect: https://www.linkedin.com/in/dimitristsouchlos

Χορηγοί

Προϊοντικοί Χορηγοί

reguslogo
rainbowlogo
mamaligkalogo
diageologo
karavanalogo
 

  
Χορηγός Δώρου

Stam logo grBlack

   
Υπό την Αιγίδα

esynelogo
svaplogonew

  
Με την Υποστήριξη

sepeee3
europe direct
smartpress
kemel
sinthesus Logo

   
Χορηγοί Επικοινωνίας

imerisialogo
insiderlogo
infocomlogo
ecozenlogo
off radio gr
news247
athinoramaGR
magdas news
businesswomanlogo
lightradiologo
epixeirologo
oikonomikilogo
startupgrlogo
YEC logo full
supportbusinesslogonew

   
Διοργάνωση

skywalkerlogo