grbossibleLOGOfasa2

   

  

Αίθουσες σεμιναρίων του Σεράφειου συγκροτήματος: Στην αίθουσα Α και αίθουσα Β θα διεξαχθούν 30 τίτλοι workshops επιχειρηματικότητας διάρκειας 45 λεπτών το καθένα. Τα workshops διεξάγονται από έμπειρους και καταξιωμένους εισηγητές.

Η προεγγραφή είναι απαραίτητη. Περιορισμένος αριθμός θέσεων.

site koumpi dhlwste symmetoxh mple

Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου

Αίθουσα Α

ΩΡΕΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΟΜΙΛΗΤΕΣ

13:00 - 13:45

Build an impactful brand in 45 minutes

Το brand είναι ένας ζωντανός οργανισμός, ο οποίος εξελίσσεται συνεχώς. Χρειάζεται να έχειορισμένες βασικές αρχές και αξίες από τις οποίες θα αντλεί έμπνευση να σχεδιάζει και να δημιουργεί υπηρεσίες και προϊόντα που έχουν αντίκτυπο στη ζωή των ανθρώπων. Σε αυτό το σύντομο πρακτικό εργαστήριο θα ορίσουμε τις βασικές αρχές και αξίες του brand σας και θα τις μεταφράσουμε σε πολύτιμες εμπειρίες για τους πελάτες σας.

Γιώργος Παρατσόκης, Ιδρυτής και συντονιστής μάρκας @Storydoers, @SEEN

   

site koumpi dhlwste symmetoxh mple

Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου

Αίθουσα Β

ΩΡΕΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΟΜΙΛΗΤΕΣ

12:00 - 12:45

Ώρα για pitching! Είμαστε έτοιμοι;

Αριστοτέλης: «Τύχη είναι η στιγμή που η σκληρή προετοιμασία συναντά την ευκαιρία!». Η παρουσίαση μιας ολοκληρωμένης ιδέας μας σε μόλις 3-5 λεπτά, το pitching, είναι η «ευκαιρία». Έχουμε κάνει τη «σκληρή προετοιμασία»; Δεν πρέπει απλά να παρουσιάσουμε, πρέπει να πείσουμε! Αυτό απαιτεί σαφήνεια, απλότητα, εστίαση προσοχής στα βασικά, να προλάβουμε με τις θέσεις μας τις κύριες ερωτήσεις αυτών στους οποίους απευθυνόμαστε. Σε κάθε start-up ξεκινάμε με παρουσίαση σε δυνητικούς cofounder για να στελεχώσουμε κατάλληλα την oμάδα μας, συνεχίζουμε με παρουσίαση για να βρούμε τους κατάλληλους συνεργάτες/partner και καταλήγουμε στην κρίσιμη παρουσίαση σε διαγωνισμούς-επενδυτές για να κερδίσουμε διακρίσεις, να εξασφαλίσουμε χρηματοδότηση. Μία η λογική της παρουσίασης, τρεις οι εκδοχές της. Υπάρχει τρόπος; Βεβαίως, αυτόν θα περιγράψουμε και θα αναλύσουμε στο workshop. Η επικοινωνία σήμερα έχει κάνει με πειστικό τρόπο την «εύρεση, σύνταξη, μετάδοση» μηνυμάτων επιστήμη. Θα δούμε, λοιπόν, στην πράξη πώς μπορούμε να την αξιοποιήσουμε για να ετοιμάσουμε με άρτιο τρόπο το pitching μας.

Γιώργος Ν. Βλάχος, Μέλος Κ.Ε.Μ.ΕΛ. - Team & Entrepreneurship Growth Mentor

13:00 - 13:45

Προστασία Προσωπικών Δεδομένων: ένα ακόμα λειτουργικό κόστος ή μια «μόδα» που θα περάσει;

Έχουν περάσει έξι (6) χρόνια από την έναρξη ισχύος του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία των Δεδομένων (GDPR).
Κάποιοι βλέπουν την απαίτηση για προσαρμογή των λειτουργιών της επιχείρησής τους στον Κανονισμό ως ένα επιπλέον λειτουργικό κόστος.
Κάποιοι άλλοι πιστεύουν ότι «μόδα είναι και θα περάσει».
Τι συμβαίνει λοιπόν; Πρέπει να κάνω κάτι εγώ, που μόλις ξεκίνησα μια νεοφυή επιχείρηση;

Παναγιώτης Οικονόμου, Managing Partner, STEP CONSULTING

          

site koumpi dhlwste symmetoxh mple

Σάββατο 14 Δεκεμβρίου

Αίθουσα Α

ΩΡΕΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΟΜΙΛΗΤΕΣ

--:-- - --:--

 

      

site koumpi dhlwste symmetoxh mple

Σάββατο 14 Δεκεμβρίου

Αίθουσα Β

ΩΡΕΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΟΜΙΛΗΤΕΣ

13:00 - 13:45

Το backstage της επιχειρηματικότητας

Ένα βιωματικό εργαστήριο με τις παρακάτω θεματικές:

Μπορούν όλοι να γίνουν επιχειρηματίες;

Αρκεί μια καινοτόμα, βιώσιμη, κερδοφόρα ιδέα;

Επηρεάζει το πολύπλοκο, απροσδιόριστο και αβέβαιο περιβάλλον στο οποίο ζούμε την απόφαση του επιχειρηματία και πώς αντιμετωπίζεται αυτό;

Κατά πόσο καθορίζει η ανθρώπινη επικοινωνία το επιχειρείν;

Υπάρχουν επιχειρηματικές δεξιότητες;

Μαρία Γεωργαλά, Career Development Facilitator /Corporate trainer /Mentor MSc Sociologie of Communication & Information /GCDF

            

* Αφού πραγματοποιήσετε την εγγραφή σας, εξασφαλίστε τη συμμετοχή σας ερχόμενοι 15 λεπτά νωρίτερα στον χώρο διεξαγωγής με το barcode που θα έχει σταλεί στο e-mail σας.
Για τη συμμετοχή σας δεν απαιτείται καμία χρέωση.

Θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης.
 

 x 
Το καλάθι σας είναι άδειο.

Είσαι επισκέπτης;

Εγγραφή στο newsletter